Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Raw dortík jsem si dala jednou v životě v nějaké kavárně. Je to hnusný. Pro představu, pamatuje si někdo na takovou tu žlutě zabalenou sójovou pochoutku, co se tvářila jako čokoláda? Nedalo se to jíst a chutnalo to přesně tak.

0 0
možnosti

No, já tedy nevím...takhle rychle zahodit nový stravovací trend!:-)))))

Manželovi i dětem přeji, že mají normální kuchařku:-D

A dík za pobavení!

1 0
možnosti

:-).........Děláte dobře! Člověk je všežravec. jinak si ubližuje. Já maso moc nemusím, ale řízek nevyhodím. Jezdilo u mně na koni několik vegeteriánek, ba i veganek, nakonec přišly na to, že je to k ničemu. Výživoví poradci,....odměna za to kolik prodají přípravků ne hubnutí. Zeleninu, jako přílohu mám moc rád, ale jablka.....jedině přehnané přes destilační přístroj.

Kdyby to fungovalo, tak by nás ve stovce museli dotloukat, abychom tu nestrašili. Vím o čem mluvím, jsem stár jak metuzalém, nikdy jsem na sobě žádné násilí s jídlem nepáchal, jím to co mi chutná a hlavně...pořád se snažím pohybovat. R^R^R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS